We zijn onderweg! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laurense & Maartje - WaarBenJij.nu We zijn onderweg! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laurense & Maartje - WaarBenJij.nu

We zijn onderweg!

Door: Laurense en Maartje

Blijf op de hoogte en volg Laurense & Maartje

07 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Jullie hebben er even op moeten wachten, maar hier is ie dan: onze blog!

Onze 1e lange reis in 2008 naar Australië was ons zo goed bevallen dat we na ruim 6 jaar de uitdaging opnieuw aangaan. Dit keer nog een stukje verder met als eindbestemming Nieuw Zeeland! Dus mocht je opeens allerlei verhalen over Australië lezen, dan heb je onze oude site voor je. In dat geval moet je even onze namen omwisselen ;-)

Ondertussen is onze reis al van start gegaan en verdrijven we onze tijd in Bangkok met het aanmaken van deze blog. Onze 1e vlucht is goed verlopen. We hadden de luxe van een lege stoel naast ons waar we met plezier gebruik van hebben gemaakt :-) We hadden niet verwacht dat de 2e vlucht dit kon overtreffen, maar we werden bij het instappen zeer aangenaam verrast toen we 2 business plaatsen toegewezen kregen. Daar zaten we dan met een glas champagne in onze hand op een massagestoel die voor de gelegenheid ook kon worden omgetoverd tot bed. Dat we er niet helemaal thuis waren bleek wel uit het feit dat op het moment dat de stewardess ivm het opstijgen de nog volle glazen mee wilde nemen, we deze toch nog snel probeerden op te drinken. Tot de stewardess ons erop wees dat we later weer nieuwe konden krijgen. ;-)

Nu nog maar 1 lange vlucht te gaan... Helaas zal deze vlucht waarschijnlijk wat meer afzien worden. De vlucht is dubbel zo lang en straks zitten we ook niet meer gezellig naast elkaar. Na 36 uren onderweg te zijn geweest, zullen we donderdag om 15.30 uur in Christchurch landen. Even voor de duidelijkheid: er is 12 uur tijdsverschil! Dus houdt er rekening mee mocht je ons willen pingen, porren, whatsappen, sms-en, bellen, Skypen, rooksignalen doorgeven of wat voor communicatiemiddel dan ook ;-)

Voor wie interesse heeft in wat we tijdens deze reis allemaal gaan beleven, kan dus deze site in de gaten houden: laurensemaartje.waarbenjij.nu

• 07 Januari 2015 - 16:11

Anna:

Goed om te horen dat jullie tot nu toe zoveel mazzel hebben gehad! :D Goeie reis verder!!! xx

• 07 Januari 2015 - 17:26

Saskia Kremers:

Ik ga jullie zeker volgen, jongens! Wat een mooie ervaringen gaan jullie opdoen, dat wil ik graag terug lezen. Xx

• 07 Januari 2015 - 17:34

Margon:

Heel veel plezier! En natuurlijk gaan we jullie volgen!

• 07 Januari 2015 - 18:57

Gerda:

Lieve Maartje en Laurense,
    Wat een leuk verslag vanuit Bangkok.
    Wat een bak dat jullie luxe businessclass hebben gereisd!
    Hoe kwam dat zo? Vergissing?
    Ik hoop dat jullie de lange vlucht naar Sidney redelijk hebben doorstaan. Bij aankomst in Christchurch zullen jullie wel helemaal op zijn!
    Ik verheug me nu al op jullie volgende verslag.
    Liefs van mama/Gerda

• 07 Januari 2015 - 20:41

Renske:

Wat super gaaf zeg!! Hopelijk valt de laatste vlucht ook mee.. Geniet ervan en ik verheug me op de volgende verhalen!!

Liefs Renske

• 07 Januari 2015 - 21:45

Marian De Lange:

Hoi Maartje en Laurense,
    wat fijn om te horen dat jullie reis tot nu toe goed verloopt! Tja, het is nog even afzien, maar dan kunnen jullie een paar dagen uitrusten in jullie hostel. En dan lekker n leuke route uitstippelen. Superleuk!
    Grappig met die champagne, 'n smakelijk begin van een mooi avontuur. Leuk om jullie te volgen.
    Liefs Marian

• 08 Januari 2015 - 11:30

Nellie Atema:

Wat een mooie ervaring, om te vliegen met Champagne in de hand. Ja dat laat je niet gebeuren...een half vol glas is heel waardevol. Is ook jullie kijk op het leven, is het toeval of een bevestiging zonder woorden ha ha. Geniet en tot de volgende keer. Groetjes v Anne en Nellie

• 08 Januari 2015 - 14:52

Petra Guggenberger:

Hoi Maartje en Laurense,

Ik vind het heel erg leuk dat jullie weer een blog schrijven. Ik zal jullie zeker volgen.
    Geniet maar van jullie avontuur. Het begint in ieder geval al heel erg goed.

liefs,

Petra

• 08 Januari 2015 - 16:24

Roelina Boonstra:

Hoi Maartje en Laurense

Het is erg fijn jullie te kunnen volgen.
    Zo kunnen we er ook wat van mee beleven, van jullie grote avontuur.
    Fijn dat jullie zo'n comfortabele reis gehad hebben.
    Maar ondanks al die luxe zul je toch wel naar een goed bed verlangen.
    We hopen dat jullie een mooie, een leerzame en interessante trip hebben.
    En natuurlijk veel plezier.

Liefs en groetjes van ons allemaal,
    uit Houtigehage

• 08 Januari 2015 - 17:17

Caroline:

Zo....een goede start is het halve werk!

• 08 Januari 2015 - 18:56

Dieuwke :

Wat een bofkonten! Businessclass! Nu al jaloers. Succes met de laatste vlucht!

• 08 Januari 2015 - 19:12

Wendy Peeters:

Hoi dames,

Wat leuk om zo te lezen! Wat een reis is t dan toch zeg... maar goed, met n glas champagne (en dus nog een tweede...) komt dat helemaal goed! Hoop dat de komende reis ook een beetje te doen is...
    Ik hou het zeker bij! Jullie staan inmiddels bij mijn favorieten ;)
    Heel veel plezier, geniet ervan daar!!!!!!!

Liefs Wendy

• 08 Januari 2015 - 20:46

Muriel:

Hey fijn dat alles zo goed gaat.Ook wij gaan jullie volgen en hopen veel mooie dingen te lezen.
    Eén ding niet vergeten hè.... genieten.:-) xx

• 08 Januari 2015 - 20:48

Lianne:

Dames super begin businessclass! Hopelijk wordt dit de trend! Fijne voortzetting. Liefs Lianne

• 09 Januari 2015 - 14:27

Nink Hendriks:

Hallo dames,

Dat is een goed begin van jullie avontuur. Super!!!
    Geniet er van. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Groetjes Nink

• 12 Januari 2015 - 11:41

Gerda Goossens:

Hoi Dames,

Mooi begin! Hoop dat de rest van jullie avontuur ook zo verloopt.
    Ben heeeeel benieuwd, ik ga jullie helemaal volgen en dus staan jullie bij m'n favorieten.
    Geniet er super van!
    Groetjes Gerda

• 12 Januari 2015 - 20:02

Dorien:

Hi Ladies,

Goed te horen dat jullie een eerste goede vlucht gehad hebben met bubbels. Ik ga jullie volgen via dit blog. Tot later.
    Dorien

• 13 Januari 2015 - 21:14

Marian Theunissen:

wat een geluksvogels tijdens de vlucht, heerlijk luxe die champagne!
    Geniet ervan dames en ook ik blijf jullie volgen, heerlijk aan de andere kant van de wereld.

• 14 Januari 2015 - 21:03

Wilma Van Kreuningen:

Ik ga je lekker volgen hoor, heerlijk voor jullie!! Geniet ervan. X

• 14 Januari 2015 - 21:59

Cora:

Hoi Laurense en Maartje,
    Ik kijk uit naar jullie volgend verslag op de blog!
    Veel plezier, Cora

• 20 Januari 2015 - 19:24

Lida En Cor Peereboom:

Hoi Laurense en Maartje,
    Ook wij volgen jullie! Veel plezier.Lida en Cor.

• 21 Januari 2015 - 00:50

Katja:

Ik wacht op nieuwe avonturen en sappige verhalen.
    Succes meisjes